Švietimo pagalbos teikimo modelis
Pradžia / Veikla / Švietimo pagalba / Švietimo pagalbos teikimo modelis
Kategorijos
- Prevencija
- Vykdomi projektai
- „Įtraukiojo ugdymo galimybių plėtra, I etapas“ Nr. 09.2.2-ESFA-V-707- 03-0001
- „Mokinių akademinių gebėjimų atpažinimo ir jų ugdymo kokybės plėtra“ Nr. 09.2.2-ESFA-V-707-01-0001
- ,,Mokinių gebėjimų atkleidimo ir jų ugdymo sistemos plėtra“ Nr. 09.2.2-ESFA-V-707-04-0001
- „Saugios aplinkos mokykloje kūrimas II“ Nr. 09.2.2-ESFA-V-729-03-0001
- „Specialiųjų mokymo priemonių ir ugdymui skirtų techninės pagalbos priemonių įsigijimas“ Nr. 09.1.3-CPVA-V-704-04-0001
- „Pedagogų ir švietimo pagalbos specialistų kvalifikacijos tobulinimas“ Nr. 09.2.2-ESFA-V-707-02-0001
- „Turi profesiją – turi ateitį!“ Nr. 09.4.1-ESFA-V-735-01-0001
- Erasmus+ „Mąstymo ir mokymosi įgūdžių stiprinimas“ Nr. 2016-1-CZ01 -KA201-023958
- Įgyvendinti projektai
- Kvalifikacijos tobulinimo programų vertinimas
- Minimali ir vidutinė priežiūra
- Atestacija
- Tyrimai ir analizės
- Ginčytinų atvejų vertinimo tvarka
- Įtraukusis ugdymas
- Pagalba mokyklai ir mokytojui
- Rekomendacijos dėl mokymo priemonių pasirinkimo
- Rekomendacijos dėl programų pritaikymo
- Rekomendacijos specialistams, mokytojams, tėvams dėl mokinių specialiųjų ugdymosi poreikių pažinimo ir pagalbos jiems teikimo
- Rekomendacijos dėl pagalbos priemonių mokiniams, turintiems ugdymosi poreikių dėl nepalankios aplinkos veiksnių
- Profesinis mokymas
- Specialiosios mokymo priemonės
- Pagalba mokyklai ir mokytojui
- Išteklių bankas
- Švietimo pagalba