Rekomendacijos dėl programų pritaikymo
Švietimo ir mokslo ministerijos ir Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centro užsakymu parengtos Lietuvių kalbos pradinio ir pagrindinio ugdymo programos mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių dėl klausos sutrikimo, taip pat metodinės rekomendacijos mokytojams dėl pradinio ir pagrindinio lietuvių kalbos Bendrųjų ugdymo programų pritaikymo ar individualizavimo mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių.
Tikimės, kad šios rekomendacijos palengvins lietuvių kalbos mokytojų, dirbančių su mokiniais, turinčiais specialiųjų ugdymosi poreikių darbą, padės tinkamai organizuoti ugdymo(si) procesą, sėkmingiau vykdyti įtraukųjį ugdymą. Šios rekomendacijos padės mokytojams atpažinti ne tik mokymosi sunkumus, bet mokinio stiprybes ir galias, kurias pažįstant, mokytojai galės sėkmingai planuoti ugdymo turinį ir mokymo(-si) veiklas, rekomendacijose pateiktos nuorodos į mokymo priemones, sutrikimo raišką ir įtaką mokinio mokymuisi.
2017 m. rugpjūčio 3 d. Švietimo ir mokslo ministro įsakymu V-625 patvirtintos Švietimo ir mokslo ministerijos kartu su Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centru parengtos „Rekomendacijos mokykloms dėl smurto artimoje aplinkoje atpažinimo kriterijų ir veiksmų, kilus įtarimui dėl galimo smurto artimoje aplinkoje”. Įsakymas įsigalioja š. m. rugsėjo 1 d.