Pratybų sąsiuviniai ir kita mokomoji medžiaga
Mokausi skaičiuoti. Matematikos pratybų sąsiuvinis II klasei; 1,2 dalys. Danguolė Savičienė.
Mokausi skaičiuoti. Matematikos pratybų sąsiuvinis III klasei; 1,2 dalys. Danguolė Savičienė
Tai matematikos pratybos, skirtos mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių. Pratybų turinys suderintas su matematikos vadovėlių „Skaičių šalis“ S (autoriai R. Martinėnienė, B. Balčytis) turiniu. Mokytojas, turėdamas tokias pratybas savo specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams, galės lengviau pasirušti pamokoms. Šie pratybų sąsiuviniai gali būti naudojami ir kaip savarankiška mokymo priemonė.
Dėl įsigijimo kreiptis:+370 671 30805
Mokausi skaityti ir rašyti. Lietuvių kalbos pratybų sąsiuvinis II klasei; 1, 2 dalys. Danguolė Savičienė.
Mokausi skaityti ir rašyti. Lietuvių kalbos pratybų sąsiuvinis III klasei; 1, 2 dalys. Danguolė Savičienė.
Lietuvių kalbos pratybos, skirtos mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių. Pratybų turinys suderintas su lietuvių kalbos vadovėliais „Šaltinėlis“ S (autorės Loreta Barzdonytė-Morkevičienė ir Elena Marcelionienė). Mokytojas, turėdamas tokias pratybas savo specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams, galės lengviau pasiruošti pamokoms. Šie pratybų sąsiuviniai gali būti naudojami ir kaip savarankiška mokymo priemonė.
Dėl įsigijimo kreiptis:+370 671 30805
Spalvinimo žodynėlis anglų, lietuvių, lenkų, rusų kalbomis. Natalija Rumianceva. Raidynėlis, 2019.
Žodynėlis skirtas vaikams mokytis kalbų ir/ar įtvirtinti kalboje naujus žodžius. Autorė tikisi, kad taip vaikai lengvai išmoks naujų žodžių, bus sudominti kalbų mokymusi. Toks vaizdingas būdas padeda išmokti naujų žodžių. Spalvindamas paveikslėlius, vaikas geriau pakartos naujus žodžius, lavins smulkiąją rankų motoriką. Paveikslėlių paprastumas mokys atpažinti daiktus vos iš kelių charakteringų bruožų- o tai lavina ir regimąjį suvokimą. Knygelė gali būti naudinga organizuojant kalbų mokymą kalbų mokytojams, specialiesiems pedagogams, tėvams.
Skaičiuoju nuo 1 iki 10. Knygelių serija „Mokausi skaičiuoti“. Asta Kisielienė. BMK Leidykla, 2016
Seriją sudaro 8 knygelės. Knygelėse supažindinama su skaičiaus grafiniu vaizdu. Skaičius siejamas su objektų kiekiu. Įvairios užduotėlės supažindina vaikus su skaičiaus sandara, skaičių eilute. Dažnai pasikartoja tokio pat pobūdžio užduotėlės su skirtingais objektais ar galimybe atlikti užduotėles skirtingais būdais: apvedžiojant, sujungiant, priklijuojant lipdukus. Tai leidžia nuolat kartoti naujo skaičiaus vaizdą, sandarą. Dirbant su knygelėmis, lavinama rankos smulkioji motorika (spalvinant, apvedžiojant, sujungiant), rankos-akies koordinacija, kūrybiškumas (parenkant spalvas, papildant piešinius kitais objektais).
Spalvinu ir mokausi. Lietuvių kalbos užduočių sąsiuvinis ikimokyklinio amžiaus vaikams. Briedis, 2003
Mokymo priemonės tikslas – sužadinti vaiko norą eiti į mokyklą ir pasirengti jai. Užduotys padės stiprinti sensorinį rankos bei akies ryšį. Spalvinant regimieji raidžių vaizdiniai ir motoriniai rankos judesiai padeda lengviau įsiminti raides ir rasti jas mokantis skaityti, rašyti. Kartu mokomasi pažinti spalvas, taisyklingai laikyti rašiklį. Kalbai, tarčiai ir atminčiai lavinti parinktos greitakalbės, eilėraščiai. Tinka mokiniams, patiriantiems sunkumų įsimenant raidžių grafinį vaizdą.
Spalvinu ir mokausi. Lietuvių kalbos užduočių sąsiuvinis 1 klasei. Briedis, 2002
Mokiniams siūloma: atlikti užduotis ir nuspalvinti laukelius, su pasirinktais žodžiais sugalvoti sakinių. Tinka įvairaus amžiaus mokiniams, patiriantiems sunkumų įsimenant raidžių grafinį vaizdą ar painioja spausdintinių – rašytinių raidžių atitikmenis.
Spalvinu ir mokausi. Lietuvių kalbos užduočių sąsiuvinis 2 klasei. Briedis, 2002
Mokiniams siūloma: atlikti užduotis ir nuspalvinti laukelius, su pasirinktais žodžiais sugalvoti sakinių.Tinka įvairaus amžiaus mokiniams turintiems mokymosi sunkumų.
Spalvinu ir mokausi. Lietuvių kalbos užduočių sąsiuvinis 3 klasei. Briedis, 2002
Mokiniams siūloma: su pasirinktais žodžiais sugalvoti sakinių ir pasistengti jungti juos į trumpą tekstą, pamėginti rimuoti iš piešinio pasirinktus žodžius.Tinka įvairaus amžiaus mokiniams turintiems mokymosi sunkumų.
Kalbos ugdymo pratybų sąsiuvinis 5 kl. I dalis. Loreta Pileckienė. Gimtasis žodis, 2004
Pratybų sąsiuvinis skirtas bendrojo lavinimo mokyklų penktų klasių mokiniams darbui per papildomas logopedo, specialiojo pedagogo ar lietuvių kalbos mokytojo vedamas pratybas. Šiame sąsiuvinyje pateiktos užduotys lavina mokinių fonetinę klausą, tobulina garsinės analizės ir sintezės procesus, tikslina kalbos gramatinę sandarą, turtina žodyną, ugdo sakytinę ir rašytinę kalbą, padeda prisiminti tai, ką išmoko per pamoką.
Skirkime balsius e, ė ir dvibalsį ie. Ivanavičienė J. ir kt. Lucilijus, 2005
Skiriama tiems, kurie patiria sunkumų skirdami balsius e, ė ir dvibalsį ie.
Mažieji gudročiai. Daiva Šonkevičienė, Lina Miežinskienė. Lucilijus, 2006
Atlikdami užduotis vaikai pratinsis skaičiuoti nuo 11 iki 20, susipažins su skaičių sandara, seka, grafine išraiška, pažins Lietuvos gamtą, mokysis skaityti, taisyklingai rašyti. Tikimės, kad spalvinimo užduotys skatins jų norą mokytis. Knygelę skiriame ikimokyklinio ir jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokiniams. Naudinga specialiesiems pedagogams ir logopedams, dirbantiems su vaikais, turinčiais mokymosi sutrikimų.
Kalbos ugdymo pratybų sąsiuvinis I klasei. 1 dalis. Eugenija Jakimavičienė, Laima Vasiliauskienė. Lucilijus, 2000
Skiriamas bendrojo lavinimo mokyklų pirmųjų klasių mokiniams darbui per logopedines pratybas rugsėjo-gruodžio mėnesiais. Pateikiamos įvairios užduotys žodžių garsų analizei ir sintezei mokyti, žodynui plėsti ir tikslinti, rišliajai kalbai ugdyti.
Kalbos ugdymo pratybų sąsiuvinis I klasei. 2 dalis. Eugenija Jakimavičienė, Laima Vasiliauskienė. Lucilijus, 2001
Skiriamas bendrojo lavinimo mokyklų pirmųjų klasių mokiniams darbui per logopedines pratybas sausio-gegužės mėnesiais. Pateikiamos užduotys mokinių sakytinei kalbai formuoti, rašymo ir skaitymo įgūdžiams tobulinti.
Kalbos ugdymo pratybų sąsiuvinis II klasei. 3 dalis. Ingrida Kurmanskienė, Dalia Šukienė. Lucilijus, 2001
Skiriamas bendrojo lavinimo mokyklų antrųjų klasių mokiniams darbui per logopedines pratybas rugsėjo-gruodžio mėnesiais. Pateikiamos įvairios užduotys žodžių garsų analizei ir sintezei mokyti, žodynui plėsti ir tikslinti, rišliajai kalbai ugdyti.
Kalbos ugdymo pratybų sąsiuvinis II klasei. 4 dalis. Ingrida Kurmanskienė, Dalia Šukienė. Lucilijus, 2001
Skiriamas bendrojo lavinimo mokyklų antrųjų klasių mokiniams darbui per logopedines pratybas sausio-gegužės mėnesiais. Pateikiamos užduotys mokinių sakytinei kalbai formuoti, rašymo ir skaitymo įgūdžiams tobulinti.
Kalbos ugdymo pratybų sąsiuvinis. 5 dalis. Eugenija Jakimavičienė, Laima Vasiliauskienė. Lucilijus, 2000
Skiriamas bendrojo lavinimo mokyklų trečiųjų klasių mokiniams darbui per logopedines pratybas rugsėjo-gruodžio mėnesiais. Pateikiamos įvairios užduotys sakytinei kalbai lavinti, rašymo ir skaitymo įgūdžiams tobulinti.
Kalbos ugdymo pratybų sąsiuvinis. 6 dalis. Eugenija Jakimavičienė, Laima Vasiliauskienė. Lucilijus, 2002
Skiriamas bendrojo lavinimo mokyklų trečiųjų klasių mokiniams darbui per logopedines pratybas sausio-gegužės mėnesiais. Pateikiamos įvairios užduotys sakytinei kalbai lavinti, rašymo ir skaitymo įgūdžiams tobulinti.
Kalbos ugdymo pratybų sąsiuvinis IV klasei. 7 dalis (mokymo priemonių komplektas). Ingrida Kurmanskienė, Dalia Šukienė. Lucilijus, 2003
Skiriamas bendrojo lavinimo mokyklų ketvirtų klasių mokiniams darbui per logopedines pratybas rugsėjo-gruodžio mėnesiais. Pateikiamos įvairios užduotys sakytinei kalbai lavinti, rašymo ir skaitymo įgūdžiams tobulinti.
Kalbos ugdymo pratybų sąsiuvinis IV klasei. 8 dalis (mokymo priemonių komplektas). Ingrida Kurmanskienė, Dalia Šukienė. Lucilijus, 2003
Skiriamas bendrojo lavinimo mokyklų ketvirtų klasių mokiniams darbui per logopedines pratybas sausio-gegužės (8 dalis) mėnesiais. Pateikiamos įvairios užduotys sakytinei kalbai lavinti, rašymo ir skaitymo įgūdžiams tobulinti.
Smalsučio mokyklėlė. Lina Miežinskienė, Daiva Šonkevičienė. Lucilijus, 2004
Pratybų sąsiuvinis skiriamas specialiesiems pedagogams ir logopedams, dirbantiems su vaikais, truinčiai ugdymosi sunkumų. Atlikdami užduotis, vaikai pratinsis skaičiuoti nuo 1 iki 10, susipažins su skaičių sandara, seka, grafine išraiška, pažins Lietuvos gyvūniją, mokysis skaityti, taisyklingai rašyti. Spalvinimo užduotys skatins jų norą mokytis.
Mąstyk, piešk ir spalvink. Rita Dainienė, Margarita Jurevičienė. Lucilijus, 2004
Pratybų sąsiuvinis. Pateiktos užduotys padės ugdyti mokinių pirmuosius matematikos vaizdinius ir sąvokas, supažindins su įvairiomis formomis, dydžiais, moko naudoti piešiniuose pagrindines spalvas. Piešdami ir spalvindami mokiniai lavins rankos judesius, išmoks naudotis rašymo priemonėmis.Tiks ikimokyklinio amžiaus vaikams bei sutrikusio intelekto jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokiniams.
Mano naminiai gyvulėliai. I d. Nijolė Ašmonienė . Lucilijus, 2004
Mokomoji priemonė skirta ikimokyklinio ir jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikams. Užduotys apie naminius gyvulius pateiktos siekiant skatinti vaikų iniciatyvą, pažinimą, tobulinti kalbinius įgūdžius, lavinti vaizduotę, mąstymą. Dėl smulkių detalių nerekomenduojama mokiniams, turintiems regėjimo ar regimojo suvokimo sutrikimų.
Mano naminiai gyvulėliai. II d. Nijolė Ašmonienė. Lucilijus, 2004
Mokomoji priemonė skirta ikimokyklinio ir jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikams. Užduotys apie naminius gyvulius pateiktos siekiant skatinti vaikų iniciatyvą, pažinimą, tobulinti kalbinius įgūdžius, lavinti vaizduotę, mąstymą. Dėl smulkių detalių nerekomenduojama mokiniams, turintiems regėjimo ar regimojo suvokimo sutrikimų.
Mano naminiai paukščiai. Nijolė Ašmonienė. Lucilijus, 2006
Knygelėje užduotys apie naminius gyvulius ir paukščius pateiktos siekiant skatinti vaikų iniciatyvą, pažinimą, norą veikti, mokyti pastebėti detales, tobulinti kalbinius įgūdžius, lavinti vaizduotę, mąstymą. Dėl smulkių detalių nerekomenduojama mokiniams, turintiems regėjimo ar regimojo suvokimo sutrikimų.
100 užduočių minkštumo ženklui mokyti. Danutė Venckutė, Liuda Bartkuvienė, Laima Tomėnienė. Lucilijus, 2009
Siekiant suformuoti taisyklingus minkštumo ženklo rašybos įgūdžius, reikalingos visų ugdymo proceso dalyvių – klasės mokytojo, logopedo, specialiojo pedagogo – pastangos. Knygelėje yra 100 užduočių, skirtų minkštumo ženklui mokyti. Šios užduotys tinka ne tik pradinių klasių, bet ir aukštesniųjų klasių mokiniams, kuriems sunkiai sekasi diferencijuoti kietuosius ir minkštuosius priebalsius. Užduotys išdėstytos atsižvelgiant į lietuvių kalbos programinius reikalavimus bei minkštumo ženklo rašybos atvejus.
Žemynų geografija. Renata Biknevičienė, Gita Vaitkienė. Lucilijus, 2007
Užduočių sąsiuvinis padės mokiniams įtvirtinti specialiosios mokyklos 7 klasės kursą „Žemynų geografija“. Jis bus naudingas ir specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams, kurie mokosi bendrojo lavinimo mokykloje. Užduotys gali būti atliekamos padedant mokytojui ir savarankiškai.
Parenk ir įgyvendink matematikos modelius. I , II pratybų sąsiuvinis.Tatjana Borisevičienė. Lucilijus, 2010
Metodinė priemonė sudaryta iš dviejų dalių. Pirmoji dalis skirta natūraliųjų skaičių sudėčiai ir atimčiai, antroji – natūraliųjų skaičių daugybai ir dalybai. Kiekvieną dalį sudaro 7 rūšių veikla, kai palaipsniui sunkėja kodavimo ir atpažinimo ženklai.
Dirbdami su priemonėje pateikta medžiaga, vieni mokiniai pagal pateiktus pavyzdžius parengia užduotis, jas išsprendžia, skaičiuotuvais patikrina rezultatus ir juos užkoduoja. Kiti mokiniai pagal pateiktus kodus atkuria skaičius ir suranda atsakymus kiekvienai užduočiai skirtoje lentelėje.
Naudojant priemonėje pateiktas užduotis, ne tik stiprinami specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių aritmetinių veiksmų sprendimo įgūdžiai, bet ir lavėja jų pastabumas, orientavimasis erdvėje, atmintis, regimasis suvokimas, ugdomas mokinių kūrybiškumas.
Lietuvių kalbos užduotys. I dalis. 5-6 klasėms. Jonas Ambrukaitis. Lucilijus, 2010
Lietuvių kalbos užduotys. II dalis. 5-6 klasėms. Jonas Ambrukaitis. Lucilijus, 2010
I dalis skirta fonetikai ir leksikologijai. Fonetikos skyrius dar turi ir akcentologijos pradmenų, kadangi mokantis taisyklingos bendrinės tarties svarbu laikytis ir norminio žodžių kirčiavimo reikalavimų. Visi pratimai (tiek skirti kalbos garsinei sandarai, tiek žodžiui) turi praktinę paskirtį: padėti mokiniui sąmoningai mokytis taisyklingiau, aiškiau, raiškiau kalbėti, suprasti kitų kalbą, pagal galimybes – įgyti bent minimalius gebėjimus bendrauti rašytine kalba. II dalyje sutelktas dėmesys į žodžių sandarą: kartojamos visos pagrindinės reikšminės žodžio dalys, mokomasi atrasti jas žodžiuose, suvokti jų reikšmę, taisyklingai tarti ir rašyti. Užduotys yra diferencijuotos ir tinkamos plataus diapazono gebėjimo mokiniams.
Raidinėlis. Kompiuterinė mokymo priemonė. Irena Kazymirkienė. UAB „Raidinėlis“, 2012
Pasirinkus raidę, ekrane pasirodo keli paveikslėliai, turintys savo pavadinime pasirinktą raidę. Pasirinkus paveikslėlį, iškrenta 2 langelių eilutės. Rašymo metu pasirinkus raidę, žodžio eilutėse lygiagrečiai rašomas žodis didžiosiomis ir mažosiomis raidėmis. Yra galimybė pasirinkti žodžių sudėtingumo lygį. Darbą lydi muzika, kurios galima atsisakyti, jei vaikui sunku susikaupti.
Žasimingas darbo palydovas Čiauškutis reaguoja į teisingus ir klaidingus pasirinkimus.
Tinka įvairaus amžiaus mokiniams garsų analizės lavinimui. Lygiagrečiai parašomi žodžiai mažosiomis ir mažosiomis raidėmis padeda įsiminti raidžių grafinį vaizdą.
Įsiminkime raides. Laima Vasiliauskienė. Šiaurės Lietuva, 2008
Knygelės tikslas – padėti mokiniams nustatyti prasminį ryšį tarp garso ir jį atitinkančios raidės. Yra daug užduočių panašiai skambančiu garsu diferenciacijai.Leidinys skirtas logopedams, specialiesiems pedagogams, pradinių klasių mokytojams, besirūpinantiems vaikų taisyklinga tartimi, rašymu, loginio mąstymo ugdymu.
Mano didžioji ikimokyklinuko knyga. Mūsų knyga, 2008
Supažindina vaikus su pagrindinėm sąvokom: didelis- mažas, daugiau – mažiau, ir t.t. Žaisdami vaikai išmoks skaičiuoti ir atpažinti žodžiuose raides. Daugelyje užduočių lavinami rašymui reikalingi įgūdžiai. Stambus šriftas ir erdvus praktinių užduotėlių išdėstymas tiks mokiniams, kurių nepakankamai išlavėję smulkieji rankų judesiai.
Išmokime skirti o ir uo. Danė Rachmatovienė, Jūratė Saudargienė. Lucilijus, 2010
Šis užduočių sąsiuvinis skiriamas tiems mokiniams, kurie painioja akustiniu požiūriu panašius garsus o ir uo ir patiria rašymo ir skaitymo sunkumų.
Užduočių sąsiuvinio tikslai: mokyti taisyklingai tarti garsus o ir uo žodžiuose, sakiniuose, tekstuose…; lavinti girdimąjį suvokimą mokant nustatyti, kuris garsas (o ar uo) yra žodyje; formuoti žodžių garsinės analizės ir sintezės įgūdžius mokant nustatyti garsų o ir uo vietą žodyje bei garsų kiekį; turtinti ir tikslinti žodyną žodžiais, kuriuose yra garsai o ir uo; ugdyti gramatiškai taisyklingą kalbą mokant taikyti kai kurias gramatines taisykles.
Ištark taisyklingai, pasirink teisingai L,R, V, F, J, M, N. Čiauškučio pamokėlės. Jurgita Balčiūnaitė Čėsnienė, Irena Kazymirkienė. Nijanga 2011
Priemonė skirta ikimokyklinio, priešmokyklinio bei jaunesniojo mokyklinio amžiaus vaikų garsų tarimo trūkumų šalinimui bei skaitymo ir rašymo sutrikimų prevencijai.Priemonės tikslas yra priebalsių L,R, V, F, J, M, N taisyklingo tarimo įtvirtinimas, automatizavimas bei diferencijavimas.
Ant žemės, vandenyje ir ore. Presvika, 2006
Pasaulis aplink mane. Presvika, 2006
Ugdomųjų knygelių su lipdukais serija supažindina vaikus su supančiu pasauliu ir kasdieniu gyvenimu, kai kuriomis sąvokomis. Pratimai supažindina su geometrinėmis figūromis, kiekio ir dydžio sąvokomis, spalvomis, ugdo gebėjimą rasti panašumų ir skirtumų. Lipdukai paivairina žaidimus, pagyvina užduotis, o kartu lavina smulkiąją rankų motoriką, judesių koordinaciją. Skirta ikimokyklinio amžiaus vaikams ar jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokiniams darbui su specialiuoju pedagogu ar logopedu. Tinka mokiniams, turintiems specifinių mokymosi sutrikimų.
Lavinamieji pratimai 4-mečiams. S.J.Gavrina, N.L.Kutiavina, I.T.Toporkova, S.V.Ščerbinina. Presvika, 2008
Lavinamųjų pratimų, skirtų ketverių metų vaikui, rinkinys, padėsiantis ugdyti mažylio dėmesį, loginį mąstymą, matematinių vaizdinių suvokimą, tiksliąją motoriką ir rankų judesių koordinaciją. Tiktų sutrikusio intelekto jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokiniams.
Lavinamieji pratimai 5-mečiams. S.J.Gavrina, N.L.Kutiavina, I.T.Toporkova, S.V.Ščerbinina. Presvika, 2008
Lavinamųjų pratimų, skirtų penkerių metų vaikui, rinkinys, padėsiantis ugdyti mažylio dėmesį, loginį mąstymą, matematinių vaizdinių suvokimą, tiksliąją motoriką ir rankų judesių koordinaciją.Tiktų sutrikusio intelekto jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokiniams.
Lavinamieji pratimai 6-mečiams. S.J.Gavrina, N.L.Kutiavina, I.T.Toporkova, S.V.Ščerbinina. Presvika, 2008
Lavinamųjų pratimų, skirtų šešerių metų vaikui, rinkinys, padėsiantis ugdyti mažylio dėmesį, loginį mąstymą, matematinių vaizdinių suvokimą, tiksliąją motoriką ir rankų judesių koordinaciją ir sėkmingai pasirengti mokyklai. Tiktų sutrikusio intelekto jaunesniojo mokyklinio amžiaus mokiniams.
Rankos judesių lavinimo užduotys 4-5 metų vaikams. Presvika, 2008
Ikimokyklinio amžiaus vaikams skirtas užduočių sąsiuvinis, padėsiantis ugdyti tiksliąją motoriką, stiprinti smulkiuosius rankų raumenis, koordinuoti akių ir rankų veiklą bei lavinti dėmesį.
Dėmesio, atminties ir loginio mąstymo lavinimo užduotys 4-5 metų vaikams. S.J.Gavrina, N.L.Kutiavina, I.T.Toporkova, S.V.Ščerbinina. Presvika, 2008
Lavinamųjų pratimų rinkinys 4-5 metų vaikams, padėsiantis ugdyti regimąją ir girdimąjį suvokimą, loginį mąstymą, dėmesį, atmintį, vaizduotę, taip pat tiksliąją motoriką ir rankų judesių koordinaciją. Tinka jaunesniojo mokyklinio amžiaus ir vyresniems silpnesnių gebėjimų mokiniams.
Dėmesio, atminties ir loginio mąstymo lavinimo užduotys 5-6 metų vaikams. S.J.Gavrina, N.L.Kutiavina, I.T.Toporkova, S.V.Ščerbinina. Presvika, 2008
Ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikams skirtas lavinamųjų užduočių sąsiuvinis, padės ugdyti dėmesį, atmintį ir loginį mąstymą.Tinka jaunesniojo mokyklinio amžiaus ir vyresniems silpnesnių gebėjimų mokiniams
Serija ,,Protingas mažylis“ Kas nedera? 4-5 metų vaikams. Presvika, 2009
Šios užduotėlės lavins vaiko dėmesį, atidumą, ugdys gebėjimą lyginti daiktus, rasti jų panašumus ir skirtumus.Tinka jaunesniojo mokyklinio amžiaus ir vyresniems silpnesnių gebėjimų ar intelekto sutrikimą turintiems mokiniams.
Serija ,,Protingas mažylis“ Rūšiuojame. 4-5 metų vaikams. Presvika, 2009
Šios užduotėlės padės vaikui pažinti savo aplinką, ugdys kalbą ir gausins žodyną, lavins gebėjimą reikšti savo mintis.Tinka jaunesniojo mokyklinio amžiaus ir vyresniems silpnesnių gebėjimų ar intelekto sutrikimą turintiems mokiniams.
Serija ,,Protingas mažylis“ Nustatome nuoseklumą. 4-5 metų vaikams. Presvika, 2009
Šios knygelės užduotėlės padės ugdyti vaiko gebėjimus nustatyti įvykių eiliškumą, lyginti daiktus, daryti išvadas.Tinka jaunesniojo mokyklinio amžiaus ir vyresniems silpnesnių gebėjimų ar intelekto sutrikimą turintiems mokiniams
Serija ,,Protingas mažylis“ Lyginame. 5-6 metų vaikams. Presvika, 2009
Šios užduotys padės ugdyti vaiko dėmesį, loginį mąstymą, lavins gebėjimą lyginti daiktus, nustatyti trūkstamas detales.Tinka jaunesniojo mokyklinio amžiaus ir vyersniems silpnesnių gebėjimų ar intelekto sutrikimą turintiems mokiniams.
Serija ,,Protingas mažylis“ Ugdome loginį mąstymą. 5-6 metų vaikams. Presvika, 2009
Šios užduotėlės padės ugdyti vaiko gebėjimą protauti, lyginti, svarstyti ir analizuoti.Tinka jaunesniojo mokyklinio amžiaus ir vyersniems silpnesnių gebėjimų ar intelekto sutrikimą turintiems mokiniams.
Serija ,,Protingas mažylis“ Ugdome rišliąją kalbą. 5-6 metų vaikams. Presvika, 2009
Šios užduotėlės padės ugdyti vaiko rišliąją kalbą, skatins sklandžiai reikšti mintis.Tinka logopedo darbui su įvairaus amžiaus mokiniams, ugdant rišliąją kalbą.
Serija ,,Protingas mažylis“ Sisteminame. 5-6 metų vaikams. Presvika, 2009
Šios užduotėlės padės ugdyti vaiko loginį mąstymą, gebėjimą sisteminti, lyginti ir daryti išvadas.Tinka jaunesniojo mokyklinio amžiaus ir vyersniems silpnesnių gebėjimų ar intelekto sutrikimą turintiems mokiniams
„Labas, raide“. Mokausi skaityti 3 knyga 6-8 metų vaikams. Asta Kisielienė, Rima Virketienė. Tyto alba, 2017.
Trečioje knygoje vaikai ras jau sudėtingesnių , ilgesnių tekstų, naujo tipo užduočių : prielinksnių vartojimui tikslinti, daiktavardžio kaitymo pratyboms, susipažins su retai lietuvių kalboje vartojamais ir todėl vaikų sunkiai įsimenamais dviraidžiais ch, dz, dž, o taip pat su raide h. Autorės daug dėmesio skiria žodyno plėtimui. Rečiau naudojami žodžiai yra lydimi paveikslėlių, sakinių, rišlaus teksto. Labai išradingai pateiktos užduotys garsų minkštumui skirti. Jos tikrai bus naudingos, nes taip pat yra lydimos iliustracijų. Užduotys ir tekstai yra dažnai lydimi tokių užduočių, kur reikia įrašyti raides, iškarpyti ir klijuoti paveikslėlius, piešti ar baigti piešti piešinukus, nuspalvinti pateiktą piešinuką. Sutartiniai ženklai padės vaikui užduotis atlikti kuo savarankiškiau.