PPT informacinė sistema
KOMPIUTERINĖ PROGRAMA „PEDAGOGINIŲ PSICHOLOGINIŲ TARNYBŲ VEIKLOS DOKUMENTŲ STANDARTINĖ ELEKTRONINĖ FORMA“
PROGRAMOS APIBŪDINIMAS
Programa yra skirta pedagoginių psichologinių tarnybų vertinimo, konsultavimo, švietimo, prevencijos vieningam duomenų įvedimui, dokumentų formų parengimui ir atspausdinimui. Vartotojui nesudėtinga naudotis programa dėl jos funkcionalumo. Rengiant vertinimo dokumentus rankiniu būdu patiriamos didelės laiko sąnaudos. Kompiuterinės programos dokumentų parengimas žymiai sumažina laiko sąnaudas bei eliminuoja žmoniškąjį faktorių skaičiuojant vertinimo rezultatus – rengiant SUP protokolą, skaičiuojant WISC-III, SDQ, CPM rezultatus. Programa sudaro galimybę reikalingus dokumentus bei ataskaitas atsispausdinti vienu kartu bei norima forma (sąrašo, lentelės, grafiko pavidalu), tuo padidindama vartotojų darbo našumą.
Naudojantis šia programa galima:
- sudaryti vertintų vaikų (mokinių) abėcėlinį sąrašą
- sudaryti tiriamųjų žurnalą
- sekti kartotinių vertinimų skyrimo datą
- gauti reikiamą informaciją iš duomenų archyvo
Galima parengti:
- pagrindinius dokumentus
- duomenų lenteles
- ataskaitas skirtingomis formomis:
- sąrašai
- lentelės
- grafikai
Galima spausdinti:
- pažymas
- 5,6 formas
- SUP apskaičiavimo protokolą
- rekomendacijas
- brandos išvadą – rekomendaciją
- tuščias formas (blankus, parengtas lenteles ir pan.)
ataskaitas
- pagal įvairius kriterijus
- pagal norimą laikotarpį
Privalumas prieš rankinį darbą:
- duomenų maksimalus įvedimas pagal pateiktus sąrašus
- nesudėtingas duomenų įvedimas
- nereikalingas pasikartojančių duomenų įvedimas
- rezultatų skaičiavimus 100 % atlieka programa
Ataskaitų grupės:
- vertinimo ataskaitos
- konsultavimo ataskaitos
o psichologinio konsultavimo
o pedagoginio psichologinio konsultavimo
- pedagoginio psichologinio švietimo ataskaitos
- prevencinės veiklos ataskaitos.
Visos ataskaitos (vertinimo, konsultavimo, švietimo, prevencijos) pateikiamos už:
- mokslo metus
- kalendorinius metus
- pageidaujamą laikotarpį.
Vertinimo ataskaitose skaičiuojamas vertinimų skaičius:
- vaikų (mokinių) kompleksinių įvertinimų skaičius
- vaikų mokyklinio brandumo įvertinimų skaičius
- ikimokyklinio amžiaus vaikų kalbos ir kitų komunikacijos įvertinimų skaičius
- bendras įvertinimų skaičius.
Vertinimo ataskaitos rengiamos atsižvelgiant į vertintų vaikų (mokinių) pasiskirstymą pagal:
- ugdymo įstaigas
- ugdymo vietą
- klases
- lytį
- vertinimą (pirminis, kartotinis)
Ataskaitose fiksuojama (nurodant skaičių):
- specialistų pagalba
- programos skyrimas
- specialieji ugdymo(si) poreikiai
- logopedo išvados
- neurologo išvados
- intelektinių gebėjimų lygis
- brandos išvados.