Pradžia
Apie mus
Kontaktai
Naujienos
Teisės aktai
Veikla
Prevencija
Vykdomi projektai
Kvalifikacijos tobulinimo programų vertinimas
Minimali ir vidutinė priežiūra
Atestacija
Tyrimai ir analizės
Ginčytinų atvejų vertinimo tvarka
Išteklių bankas
Švietimo pagalba
Įtraukusis ugdymas
Administracinė informacija
Nuostatai
Planavimo dokumentai
Viešieji pirkimai
Biudžeto vykdymo ataskaitų rinkiniai
Finansinių ataskaitų rinkiniai
Darbo užmokestis
Tarnybiniai automobiliai
Nuorodos
Institucijos
Pedagoginės psichologinės tarnybos
Vaikų socializacijos centrai
Tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatoriai
Rekomendacijos dėl mokymo priemonių pasirinkimo
Pradžia
/
Veikla
/
Įtraukusis ugdymas
/
Pagalba mokyklai ir mokytojui
/
Rekomendacijos dėl mokymo priemonių pasirinkimo
REKOMENDACIJOS MOKYKLOMS DĖL SPECIALIŲJŲ MOKYMO PRIEMONIŲ PASIRINKIMO
METODINĖS REKOMENDACIJOS MOKYTOJAMS „VADOVĖLIŲ IR KITŲ MOKYMO PRIEMONIŲ NAUDOJIMAS SPECIALIŲJŲ POREIKIŲ MOKINIŲ ANKSTYVAJAM UŽSIENIO KALBŲ MOKYMUI“
Kategorijos
Prevencija
Smurto ir patyčių prevencija
Smurto ir patyčių prevencija mokyklose
Vaikų apsauga nuo smurto artimoje aplinkoje
Prevencinės programos
Olweus patyčių prevencijos programa
Aktualijos
Dokumentai
OPKUS
Leidiniai
Renginiai
Krizių prevencija, intervencija ir postvencija
Psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo prevencija
Psichoaktyviųjų medžiagų vartojimo prevencinė programa „Savo keliu“
Vykdomi projektai
„Įtraukiojo ugdymo galimybių plėtra, I etapas“ Nr. 09.2.2-ESFA-V-707- 03-0001
„Mokinių akademinių gebėjimų atpažinimo ir jų ugdymo kokybės plėtra“ Nr. 09.2.2-ESFA-V-707-01-0001
,,Mokinių gebėjimų atkleidimo ir jų ugdymo sistemos plėtra“ Nr. 09.2.2-ESFA-V-707-04-0001
„Saugios aplinkos mokykloje kūrimas II“ Nr. 09.2.2-ESFA-V-729-03-0001
„Specialiųjų mokymo priemonių ir ugdymui skirtų techninės pagalbos priemonių įsigijimas“ Nr. 09.1.3-CPVA-V-704-04-0001
„Pedagogų ir švietimo pagalbos specialistų kvalifikacijos tobulinimas“ Nr. 09.2.2-ESFA-V-707-02-0001
„Turi profesiją – turi ateitį!“ Nr. 09.4.1-ESFA-V-735-01-0001
Erasmus+ „Mąstymo ir mokymosi įgūdžių stiprinimas“ Nr. 2016-1-CZ01 -KA201-023958
Įgyvendinti projektai
Kvalifikacijos tobulinimo programų vertinimas
Minimali ir vidutinė priežiūra
Vaiko minimalios priežiūros priemonės
Vaiko vidutinės priežiūros priemonės
Komisijos
Teisės aktai, dokumentai
Atestacija
Psichologų atestacija
PPT/ŠPT socialinių pedagogų, specialiųjų pedagogų ir logopedų atestacija
Tyrimai ir analizės
Ginčytinų atvejų vertinimo tvarka
Įtraukusis ugdymas
Pagalba mokyklai ir mokytojui
Rekomendacijos dėl mokymo priemonių pasirinkimo
Rekomendacijos dėl programų pritaikymo
Rekomendacijos specialistams, mokytojams, tėvams dėl mokinių specialiųjų ugdymosi poreikių pažinimo ir pagalbos jiems teikimo
Rekomendacijos dėl pagalbos priemonių mokiniams, turintiems ugdymosi poreikių dėl nepalankios aplinkos veiksnių
Profesinis mokymas
Mokymo įstaigų specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniams tinklas
Rekomendacijos mokymui
Specialiosios mokymo priemonės
Mokytojo knygos
Prisijungimas prie skaitmeninių SMP
Pratybų sąsiuviniai ir kita mokomoji medžiaga
Vaizdinė ir kita lavinamoji medžiaga
Plakatai
Metodinė-didaktinė literatūra
Išteklių bankas
Aukštesniųjų gebėjimų turinčių vaikų atpažinimas
Specialieji moduliai aukštesniųjų gebėjimų turintiems vaikams. MOKYTOJO APLANKAS
Specialieji moduliai aukštesniųjų gebėjimų turintiems vaikams. MOKINIO APLANKAS
PPT informacinė sistema
Specialiosios mokymosi priemonės
Literatūra
Video medžiaga
Švietimo pagalba
Švietimo pagalbos teikimo modelis
Ginčytinų atvejų vertinimo tvarka
Pedagoginės psichologinės tarnybos/Švietimo pagalbos tarnybos
PPT informacinė sistema
Specialioji pedagoginė ir specialioji pagalba
Rekomendacijos specialiesiems pedagogams dėl specialiųjų ugdymosi poreikių vertinimo
Kalbinių gebėjimų vertinimo instrumentai
Jūsų naršymo patogumui ir sklandžiam svetainės veikimui naudojame slapukus.
Sužinoti daugiau
Sutinku