Siūlome susipažinti su visos dienos mokyklos poreikio Lietuvoje analize

Lietuvoje, kaip ir kitų šalių švietimo sistemose pradėta svarstyti ir įgyvendinti visos dienos mokyklos idėja. Kuriant visos dienos mokyklas siekiama rūpintis vaiko gerove, mažinti socialinę atskirtį, užtikrinti lygias galimybes, gerinti akademinius pasiekimus, didinti mokyklos patrauklumą, sudaryti sąlygas šeimoms derinti šeimos ir darbo pareigas. Švietimo ir mokslo ministerijos užsakymu Šiuolaikinių didaktikų centras atliko “Visos dienos mokyklos modelių užsienio šalyse ir visos dienos mokyklų paslaugų poreikio ir galimybių gauti šias paslaugas Lietuvoje tyrimą”. Ataskaitoje apžvelgiama Anglijos, Graikijos, Portugalijos, Suomijos ir Vokietijos patirtis įgyvendinant visos dienos mokyklos modelį, bei pateikiama visos dienos mokyklos poreikio Lietuvoje analizė. Siūlome susipažinti su tyrimo ataskaita (2017).

Kitos naujienos
Naujiena
Informacijos atnaujinimas svetainėje
spalio 17, 2019
Informacijos atnaujinimas svetainėje
Informuojame, kad nuo 2019 m. rugsėjo 2 d. Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centro veiklas vykdo Nacionalinė švietimo agentūra. Ši interneto svetainė toliau nebus...
Skaityti plačiau
Renginys
Paroda „Mokykla 2019“ kviečia mokytis su visais ir iš visų
spalio 17, 2019
Paroda „Mokykla 2019“ kviečia mokytis su visais ir iš visų
Daugiau informacijos – www.nša.smm.lt ir www.parodamokykla.lt...
Skaityti plačiau
Renginys
Kviečiame į mokymus „Smurtas artimoje aplinkoje: atpažinimas ir pagalba vaikams mokykloje“
rugsėjo 17, 2019
Kviečiame į mokymus „Smurtas artimoje aplinkoje: atpažinimas ir pagalba vaikams mokykloje“
Nacionalinė švietimo agentūra organizuoja mokymus „Smurtas artimoje aplinkoje: atpažinimas ir pagalba vaikams mokykloje“, kurie skirti ikimokyklinio ugdymo įstaigų,...
Skaityti plačiau