Siūlome susipažinti su visos dienos mokyklos poreikio Lietuvoje analize
Lietuvoje, kaip ir kitų šalių švietimo sistemose pradėta svarstyti ir įgyvendinti visos dienos mokyklos idėja. Kuriant visos dienos mokyklas siekiama rūpintis vaiko gerove, mažinti socialinę atskirtį, užtikrinti lygias galimybes, gerinti akademinius pasiekimus, didinti mokyklos patrauklumą, sudaryti sąlygas šeimoms derinti šeimos ir darbo pareigas. Švietimo ir mokslo ministerijos užsakymu Šiuolaikinių didaktikų centras atliko “Visos dienos mokyklos modelių užsienio šalyse ir visos dienos mokyklų paslaugų poreikio ir galimybių gauti šias paslaugas Lietuvoje tyrimą”. Ataskaitoje apžvelgiama Anglijos, Graikijos, Portugalijos, Suomijos ir Vokietijos patirtis įgyvendinant visos dienos mokyklos modelį, bei pateikiama visos dienos mokyklos poreikio Lietuvoje analizė. Siūlome susipažinti su tyrimo ataskaita (2017).


