Pristatome tyrimą apie prevencinių programų įgyvendinimą bendrojo ugdymo mokyklose 2015-2016 mokslo metais
Specialiosios pedagogikos ir psichologijos centras Švietimo ir mokslo ministerijos užsakymu atliko bendrojo ugdymo mokyklų apklausą apie prevencinių programų įgyvendinimą bendrojo ugdymo mokyklose 2015-2016 mokslo metais. Apklausos tikslas – įvertinti prevencinių programų įgyvendinimo, metodinių priemonių naudojimo mastą ir ypatumus Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklose bei numatyti galimas prevencinės veiklos tobulinimo ir plėtros kryptis.
Ataskaitoje apklausos rezultatai analizuojami dviem lygmenimis – mokyklos ir savivaldybės. Pirmoje dalyje aptariami bendri duomenys apie prevencinių programų įgyvendinimą mokyklose, išskiriant akredituotų ir neakredituotų programų, į mokyklos ugdymo turinį integruojamų programų vykdymo aspektus, taip pat apžvelgiama metodinių priemonių naudojimo praktika Lietuvos mokyklose, pateikiami mokyklų siūlymai dėl prevencinės veiklos tobulinimo ir išvados, susijusios su pateiktos statistinės informacijos apie prevencinę veiklą turiniu.
Kitoje apklausos rezultatų dalyje pateikiami kiekvienos savivaldybės duomenų profiliai, iliustruojantys joje veikiančių ir apklausoje dalyvavusių mokyklų įgyvendinamos prevencinės veiklos ypatumus, metodinių priemonių naudojimo mastą 2015-2016 m. m.
Kviečiame savivaldybių administracijų specialistus ir mokyklų administracijos atstovus susipažinti su apklausos ataskaita. Tikimės, kad gauti rezultatai padės įvertinti situaciją mokyklose ir savivaldybėse bei planuoti prevencinės veiklos plėtrą.
Apklausos organizatoriai dėkoja apklausoje dalyvavusių mokyklų administracijoms už bendradarbiavimą teikiant ir tikslinant duomenis, išsakant siūlymus dėl prevencinės veiklos tobulinimo bei savivaldybių administracijų atstovams aktyvinant mokyklas dalyvauti šioje apklausoje.


